تاریخچه شرکت فریجیدر

لوازم خانگی فریجیدر برای اولین بار در سال ۱۹۱۶ فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز نمود. شرکت آمریکایی فریجیدر سال ها با تولید لوازم خانگی توانسته است با ارائه خدمات پس از فروش بی نقص اعتماد جهانیان و نیز ایرانیان رابه  خود جلب نماید.

در رابطه با تاریخچه شرکت فریجیدر جالب است بدانید که اولین محصولی که موجب فروش بالا و محبوبیت این برند جهانی شد، یخچال های به روز این برند است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و با استفاده از قطعات اورجینال و درجه یک تولید شده اند. یخچال های تولید شده توسط این برندِ پرطرفدار جهانی، مطابق با استانداردهای روز دنیا هستند که همین امر نقش موثرتری در شناخت بیشتر این برند به مردم سراسر دنیا داشته است.

شرکت فریجیدر بر اساس دو عامل مهم و اساسی پایه گذاری شده است؛ عامل اول تولید محصولات فریجیدر با کیفیت بی نظیر،  همگام با فناوری روز دنیا و عامل دوم ارائه خدمات عالی از سمت نمایندگی مجاز فریجیدر و نمایندگی تعمیرات فریجیدر به مشتریان می باشد.

به عقیده مدیران کارخانه فریجیدر، اولین مشتری را تبلیغات برند شرکت است که جذب میکند و هزاران هزار مشتری بعدی را خدمات پس از فروش که توسط نمایندگی خدمات فریجیدر ارائه می شود، جذب خواهند کرد. آن ها معتقدند ارائه پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی باعث وفاداری مشتریان می گردد.

شرکت فریجیدر چه کالاهایی را تولید می کند؟

شرکت فریجیدر با تولید کالاهای خانگی به شهرت رسیده است. این شرکت محصولاتی را تولید نموده که با کمترین مصرف انرژی بهترین عملکرد را برای مصرف کنندگان فراهم می کنند. فریجیدر به خوبی توانسته جایگاه ویژه ای در تولید لوازم خانگی لوکس و باکیفیت در دنیا داشته باشد. امروزه برند فریجیدر افزون بر تولید یخچال فریز، لوازم خانگی های دیگری را با کیفیت بالا و مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید می نمایند. انواع لوازم خانگی های تولید فریجیدر شامل موارد زیر هستند:

  • یخچال
  • فریزر
  • یخچال ساید بای ساید
  • ماشین لباسشویی
  • ماشین ظرفشویی
  • اجاق گاز فریجیدر
  • ماکروفر فریجیدر

نکته مهم: همانطور که خرید کالاهای اصل مهم و ضروری است حتما برای انجام خدمات مربوط به تعمیر هم به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. بنابراین حتما از فرشونده بخواهید تا به معرفی نمایندگی تعمیرات فریجیدر بپردازد.

برای خریداری کالاهای برند فریجیدر اصل در ایران چگونه باید اقدام نماییم؟

متاسفانه خرید لوازم خانگی این برند اصل در ایران ممکن نخواهد بود و همچنین نیز با ریسک بالایی همراه می باشد. چرا که تحریم های همه جانبه ای که علیه ایران انجام گرفته است مانع از ورود انواع لوازم خانگی این برند به صورت اصل به ایران شده است.

ممکن است بسیاری از لوازم خانگی های تولیدی این برند در بازار موجود باشند و شما هم آنها را دیده باشید، اما باید بگوییم که این کالاها مونتاژ شده از کشورهای دیگر می باشند. این کالاهای مونتاژی از کیفیت پایین تری نسبت به برند اصلی برخوردار هستند. البته در برخی از شهرهای مرزی کشور ایران بعضی از لوازم خانگی های برند فریجیدر اصل به طور غیر قانونی و قاچاقی به کشور وارد می گردند که خرید آن ها نیز با ریسک بالایی همراه خواهد بود.

آیا برای انتخاب لوازم خانگی توجه به قطعات یدک ملاک می باشد؟

پاسخ به این سوال بدون شک مثبت خواهد بود. چرا که هیچ فردی دوست ندارد که بهای بسیار زیادی برای تهیه وسایل خانه و … خود صرف کند اما بعد از خراب شدن و یا  پیدا کردن نقص کوچکی بلا استفاده گردد و مجبور به خرید مجدد دستگاهی جدید شود.

 پس بهترین انتخاب باید بر روی لوازمی صورت گیرد که قطعات اورجینال داشته باشند و از همه مهم تر این قطعات در کشور ما با وجود تحریم ها موجود باشند. شرکت فریجیدر این مشکل را نیز برای استفاده کنندگان محصولات خود برطرف نموده تا آنها با خیالی آسوده به انتخاب محصولات این برند و خرید از آن بپردازند.

خدمات پس از فروش شرکت فریجیدر در ایران

  • نصب و راه اندازی کالاهای مختلف برند فریجیدر در محل مورد نظر مشتری
  • امضا و تایید برگ گارانتی لوازم خانگی فریجدر
  • ارائه آموزش و اطلاعات مورد نیاز دستگاه به مشتریان
  • ارائه مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته به طور کاملا رایگان
  • انجام خدمات فنی و تخصصی توسط کارشناسان مجرب و آموزش دیده تعمیرگاه مجاز برند فریجیدر
  • ارائه بازخورد مشتریان اعم از منفی و مثبت به شرکت اصلی
  • رفع نمودن مشکل مشتریان ناراضی از این برند معتبر
  • ارائه امکانات برای مشتریان در فرایند بهبود روند تولیدات شرکت
  • اعلام مشکلات احتمالی لوازم خانگی فریجیدر به شرکت
  • پیگیری خواسته های شرکت در امور مرتبط با نمایندگی های فریجیدر
  • ارائه خدمات شبانه روزی و انجام تعمیرات در مکان مشتری در هر زمان که مشتری لازم بداند .
  • اطمینان دادن به مشتری در خصوص انجام خدمات فریجیدر مورد نیاز در کم ترین زمان
  • نظارت و بررس عیوب و مشکلاتی که مشتری لازم بداند
  • قابلیت ارائه خدمات جدید و به روز برای شرکت فریجیدر
  • انعطاف پذیری و ارائه ساختار های متفاوت برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان

برای تعمیر لوازم خانگی فریجیدر چه کنیم؟

هیچ تکنسینی بهتر از تکنسینهای معتبر در نمایندگی ها، دستگاه فریجیدر شما را نمی شناسد. آنها با سالها تجربه در نمایندگی فریجیدر متخصصینی دارند که با استانداردهای فوق العاده بالا آموزش دیده اند. در نمایندگی تعمیرات فریجیدر برای هر دستگاه هایی مانند یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، مایکروفر، اجاق گاز و جاروبرقی فریجیدر جداگانه چندین تعمیرکار حرفه ای در نظر گرفته اند.

همین امر سبب شده است که تکنسین ها فورا ایراد و نقص لوازم خانگی شما را تشخیص دهند و از اتلاف وقت که هزینه های اضافه برای شما در پی دارد جلوگیری کنند. به همین علت حتما راهنمای تعمیر ظرفشویی با تعمیر سایر لوازم خانگی متفاوت خواهد بود.

تکنسین های تأیید شده این نمایندگی های معتبر خدمات پس از فروش سریع و حرفه ای را ارائه می دهند. همچنین بسیاری از آنها کلیه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما ضمانت خواهند کرد.

سخن آخر

در این مقاله به تاریخچه و تولیدات و نمایندگی برند فریجیدر پرداختیم. تحریم های همه جانبه ای که علیه ایران انجام گرفته است موجب شده تا لوازم خانگی این برند به ایران وارد نشوند و نمایندگی این شرکت در کشور ما به صورت رسمی وجود نداشته باشد. اما در صورتی که لوازم خانگی برند فریجیدر شما خراب شده است، می توانید برای تعمیر کردن آن به شرکت های معتبری که دارای تکنسین های مجرب هستند مراجعه کنید.