قطعات خودروی خارجی خود را آنلاین بخرید

برای کسانی که خودرو دارند، واژه لوازم یدکی بسیار واضح و آشنا است. خودرو مانند هر محصول دیگری دارای مشکلات و خرابی­های زیادی است و برای این که این خرابی­ها برطرف شوند نیاز به قطعه و تجهیزات دارد. لوازمی که مشکلات خودرو یا اتومبیل را برطرف می­کنند لوازم یدکی نامیده می‌شوند. هنگامی که خودرو خراب می­شود، یا در هنگام تصادفات که به خودرو ضربه وارد می­شود، نیاز به لوازم یدکی پیدا می­کنید، بنابراین می‌بایست نسبت به خرید و نصب قطعه جدید اقدام کنید. برای یک خودرو کیفیت قطعه استفاده شده و کارایی آن بسیار مهم است و باید به این مسئله  هم توجه شود لوازم یدکی فیک و لوازم خودرو خارجی تقلبی و بی­کیفیت تاثیرات بدی را بر روی خودرو می‌گذارند و باعث ضرر رساندن به ما می‌شوند. یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با لوازم یدکی خودرو باید در نظر بگیرید فروشگاهی هست که آن­ها را عرضه می‌کند. همه فروشگاه­ها برای خرید مناسب نیستند چرا که بعضی، قطعه­های تقلبی را می­فروشند، یا قیمت­های غیرمنصفانه روی قطعات می­گذارند.

هنگامی که نیازمند لوازم یدکی خودرو می­شوید برای خرید آن دو گزینه در پیش رو دارید؛ اول اینکه از فروشگاه‌های فیزیکی، لوازم یدکی و قطعات خودرو را تهیه کنید و محصول موردنظر را پیدا کنید و راه دوم این است که از طریق یک سرچ در اینترنت از فروشگاه­های آنلاین لوازم قطعات خودرو، خرید خودتان را انجام دهید. شما برای خرید قطعات خودروهای خارجی به فروشگاه بافیلتر مراجعه کنید تا قطعات اورجینال و باکیفیت را به راحتی خریداری نمایید.

آشنایی با چند قطعه مهم و کاربردی در خودرو

شمع

هر خودرویی به تعداد سیلندرهایش شمع دارد، مثلاً یک خودروی ۴ سیلندری دارای چهار شمع می­باشد. شمع در موتور خودرو وسیله‌ای است که برای ایجاد انفجار مخلوط سوخت و هوا، ایجاد جرقه می­نماید و ایجاد جرقه در شمع به خاطر ولتاژ بالای الکتریکی است که به آن اعمال می­شود. شمع­ها باید هر ۲۰ هزار کیلومتر تعویض شوند.

فیلتر روغن

وظیفه فیلتر صافی روغن و ممانعت از ورود ذرات ناخالصی و معلق به داخل مجرای روغن­کاری و بخش‌های مختلف موتور می­باشد. عدم تعویض به موقع صافی روغن باعث گرفتگی منافذ شده و در نتیجه فیلتر از انجام وظیفه­اش بازمی­ماند، لذا به ناچار سوپاپ اطمینان باز می‌شود و سیال روغن بدون جداسازی ذرات معلق از آن، وارد مدار روغن­کاری می‌شود، با ورود این ذرات معلق همراه روغن به مسیرهای روغن­کاری، علاوه بر آنکه وظیفه روغن کاری و روانکاری نمی‌تواند به خوبی انجام شود منجر به آسیب رسیدن به اجزای موتور می­شود، بهتر است که فیلتر روغن در هر ۱۰ هزار کیلومتر تعویض شود.

 فیلتر هوا

 فیلتر یا صافی هوا در مسیر ورود هوا به موتور قرار دارد و از ورود انواع ذرات معلق همچون گرد و غبار به داخل موتور جلوگیری می‌نماید و بدیهی است که ورود این گونه ذرات به همراه هوا به داخل موتور و محفظه احتراق علاوه بر کاهش بازدهی موتور و افزایش آلایندگی، به بدنه داخلی سیلندرها نیز آسیب می­رساند. توصیه می­شود که دست­کم در هر بار تعویض روغن موتور، فیلتر هوا نیز تعویض گردد. البته در مناطقی با آلایندگی و گرد و غبار بیشتر، ضروری است که فیلتر هوا زودتر از زمان پیشنهادی فوق تعویض شود. عدم تعویض به موقع فیلتر هوا باعث افزایش مصرف سوخت و در نتیجه افزایش آلاینده­های خروجی از اگزوز می‌شود. در صورت کثیفی بیش از حد فیلتر هوا و عدم توانایی عبور هوا از منافذ آن، مقداری از انرژی موتور صرف غلبه به نیروی مقاوم در فیلتر می­شود و بدین ترتیب بازدهی موتور کاهش می­یابد. سوراخ کردن، شست و شو یا برداشتن فیلتر هوا به طور قطع باعث آسیب رسیدن و ایجاد خسارت به موتور می­شود.

 ضد یخ

یکی دیگر از لوازم جانبی مهم برای خودرو ضد یخ است. استفاده از ضد یخ به همراه آب برای رادیاتور و سیستم خنک­کاری ضروری است. مایع ضد یخ علاوه­بر­آنکه از یخ‌زدگی آب در سرما جلوگیری می­کند، در به تاخیر­اندازی نقطه جوش آب نیز تأثیر مهمی دارد. عدم استفاده از ضدیخ در تابستان می­تواند منجر به جوش آمدن زودتر موتور شود.

مزایای خرید آنلاین

شما می­توانید همه این قطعات را به صورت آنلاین تهیه کنید چرا که خرید آنلاین از مزایایی برخوردار است که در ادامه به شرح آنها می­پردازیم.

قیمت­های بهتر

محصولات فروشگاه آنلاین نسبت به محصولاتی که در فروشگاه­های سطح شهر توزیع می­شوند قیمت پایین­تری دارند و همین یکی از دلایل اصلی محبوبیت خریدهای آنلاین است. بسیاری از مردم از اینترنت برای پیدا کردن ارزانترین قیمت یک کالا استفاده می­کنند و صاحبان کسب و کارهای آنلاین هم از این موضوع آگاه هستند. از این رو آنها سود روی محصولات را کم می­کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند، همچنین به­راحتی می‌توانید از میان هزاران فروشگاه آنلاین بهترین قیمت را پیدا کنید که این کار در یک مرکز خرید بزرگ بسیار دشوار است.

راحتی

مزیت بعدی خرید آنلاین این است که بسیار راحت صورت می­پذیرد و دیگر نیازی به طی­کردن مسافت طولانی برای رسیدن به فروشگاه مدنظر نیست. شما می­توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید و این یک مزیت بسیار عالی برای افراد پرمشغله است.

 تنوع

 در اکثر فروشگاه­ها و مغازه­ها تعداد محدودی محصول وجود دارد، البته بسیاری از آنها هم محصولات زیادی را در خود جای می­دهند اما در نهایت تعداد مشخصی کالا را در اختیار دارند، در صورتی که این مسئله در فروشگاه­های آنلاین وجود ندارد و در خرید آنلاین شما محصولات متنوعی که قطعاً در یک مغازه معمولی جا نمی‌شوند را در دسترس دارید.

تله­های کمتر

در مغازه­ها و فروشگاه­های سطح شهر معمولاً با روش‌های مختلفی سعی می‌شود که شما به خرید کالایی مجبور شوید که به آن علاقه­ای ندارید. بسیاری از شما این تجربه را دارید که برای خرید کالای مشخص به مغازه رفته وقتی از آن خارج می­شوید هر چیزی را خریده‌اید به جز محصول مورد نظرتان. در خرید آنلاین این مسئله اتفاق نمی‌افتد و شما هنگام خرید آنلاین هیچ فشاری برای خرید محصول حس نمی‌کنید.

خرید در آرامش و خلوت

گاهی اوقات خرید برخی از محصولات در مغازه­ها تبدیل به یک کار عذاب‌آور می‌شود. محصولات زیادی وجود دارند که شما ترجیح می­دهید بدون حضور دیگران آنها را خریداری کنید. در خرید آنلاین این مزیت وجود دارد و شما به راحتی می­توانید خرید خود را بدون مزاحمت دیگران انجام دهید. با وجود این پنج مزیت شما می­توانید لوازم و قطعات خودرو خارجی موردنیاز خودتان را از یک فروشگاه آنلاین مورد اطمینان تهیه کنید.

فروشگاه آنلاین قطعات خودرو

در پایان این مطلب قصد داریم یک فروشگاه آنلاین به شما معرفی کنیم که می‌توانید قطعات و لوازم مورد نیاز خودرو خارجی‌تان را با خیال راحت از آن تهیه کنید.

فروشگاه با فیلتر دارای ویژگی­ها و اوصافی است که شما را در خرید کردن از آن مطمئن می­کند.

اولین ویژگی وجود محصولات با کیفیت و اصل از برترین برندهای جهان از جمله دنسو (denso)، ایسین (Aisin)، ادویوس (Advicz)، تویوتا(toyota)، لیکومولی (liqui moly)، هیوندای (hiyonday)، بی ام و (Bmw)، و لکسوس(lexus) است.

ویژگی بعدی ارسال سریع و رایگان برای خرید بالای یک میلیون تومان و همچنین تخفیف برای اولین خرید است.

سفارش از سایت فروشگاه با فیلتر بسیار آسان است و شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام داده و همچنین به مقالات و اخبار روز در رابطه با خودرو و قطعات، دسترسی داشته باشید.

 پشتیبانی ۲۴ ساعته و درگاه پرداخت امن از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه آنلاین است. بنابراین با خیال راحت از با فیلتر خرید کنید.