آموزش کامل ذخیره کردن فیلم و عکس و igtv اینستاگرام‎

یکی از پیام رسان های مجازی که این روزها طرفداران بسیاری دارد، اینستاگرام است. در این پیام رسان، هر نوع مطلبی که بخواهید می توانید بیابید، آموزش آشپزی، آموزش خودآرایی، آموزش تعمیر انواع وسایل برقی، آموزش نواختن گیتار و سازهای بسیار دیگر، آموزش ایجاد کسب و کار و کار آفرینی  و یا فیلم ها و کلیپ های طنز و سرگرمی، اصول روانشناسی، معرفی کتاب های مفید در حوزه های مختلف و بسیاری مطالب و فیلم های مفید و کاربردی دیگر. اما شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از پستی که به صورت فیلم و عکس و یا حتی igtv بوده خوشتان آمده باشد و بخواهید آن را برای دفعات بعد سیو کنید، اما نحوه سیو کردن آنها را بلد نباشید.

امروز میخواهیم به شما ماهیگیری یاد دهیم! می خواهیم نحوه ذخیره سازی عکس و فیلم و igtv اینستاگرام را به صورت کامل به شما آموزش دهیم تا هر وقت که خواستید، بتوانید هر فایلی که دوست دارید را ذخیره کنید.

دانلود از اینستاگرام با استفاده از تلفن همراه

روش‌های مختلف و متنوعی برای دانلود از اینستاگرام وجود دارد که هر کدام از این روش‌ها خصوصیات خاص خودش را دارند. معمولاً کسانی که می‌خواهند از اینستاگرام محتوایی دانلود کنند، یا می‌خواهند این کار را با گوشی همراه خود(اندروید یا آیفون) یا با استفاده از کامپیوتر انجام دهند. در ادامه روش دانلود از اینستاگرام را برای هر کدام از این دسته‌های بیان خواهیم کرد.

معمولاً افراد با استفاده از گوشی هوشمند خودشان از اینستاگرام استفاده می‌کنند و میزان استفاده از گوشی برای ورود به این رسانه اجتماعی خیلی بیشتر از سایر دستگاه‌ها است. از این رو ابتدا روش دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی هوشمند را بررسی می‌کنیم.

۱٫ دانلود از اینستاگرام با استفاده از تلگرام

بهترین و آسان‌ترین روش دانلود از اینستاگرام، از طریق تلگرام است. شما می‌توانید هر نوع پست ویدیویی (به جز IGTV) و تصویری را از طریق تلگرام دانلود کنید. برای این کار تنها کافیست مانند تصویر زیر بر روی سه نقطه‌ای که به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته‌اند، کلیک کنید. حال در صفحه‌ی باز شده بر روی Copy Link کلیک کنید. با این کار لینک آن تصویر و ویدیو کپی می‌شود.

لینک کپی‌شده را در تلگرام خود برای خود و یا یک فرد دیگری ارسال کنید. پس از چند ثانیه تصویر و ویدیو به صورت یک پست در تلگرام برای شما نشان داده می‌شود و می‌توانید به راحتی آن را دانلود و ذخیره کنید. توجه کنید که این روش تنها برای صفحات بدون قفل امکان‌پذیر است. این روش را به وسیله کامپیوتر نیز می‌توانید انجام دهید.

۲٫ اپلیکیشن Easy Downloader for instagram

برنامه Easy Downloader یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن به دانلود پست تصویری و ویدیویی از اینستاگرام بپردازید. برای این کار کافی است برنامه Easy Downloader را روی گوشی خود نصب کنید.

۳٫ اپلیکیشن InSaver

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و آی.اُ.اس برای دانلود از اینستاگرام، این‌سیور است که طرفداران زیادی دارد.

بعد از دانلود این برنامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب این برنامه و اجرای آن کافی است لینک مربوط به پست یا ویدیوی دلخواه خود را کپی کنید و در این برنامه قرار دهید.

۴٫ استفاده از ربات تلگرامی ریگرام

ربات تلگرامی ریگرام منحصر به گوشی هوشمند نیست و کاربران در نسخه تلگرام دسکتاپ خودشان هم می‌توانند از این ربات تلگرامی نهایت استفاده را ببرند. متخصصان این ربات را ابزاری همه‌کاره برای اینستاگرام می‌دانند. برای استفاده از این ربات در تلگرام خود کافی است به ربات ریگرام مراجعه کنید.

با استفاده از این برنامه می‌توانید، پست، استوری و ویدیوهای IGTV را دانلود کنید. بیشتر علاقمندان به این ربات تلگرامی معروف از این خاصیت استفاده می‌کنند. کافی است لینک پست مورد نظر خود را در این ربات وارد کنید تا در کسری از ثانیه دانلود تصویر یا ویدیو صورت گیرد. حتی اگر این پست به صورت اسلایدی باشد، با استفاده از این ربات تلگرامی می‌توانید آن را دانلود کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های عالی این ربات تلگرامی، دانلود عکس پروفایل است. معمولاً افراد تمایل دارند عکس پروفایل آشنایان، دوستان یا یک حساب اینستاگرامی را از نزدیک مشاهده کنند و این ربات این امکان را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات خوبی که این ربات تلگرامی دارد، دانلود لایوهایی است که در اینستاگرام وجود دارد. این لایوها دو حالت دارند: یا در حال پخش هستند و یا اینکه پخش آن‌ها تمام شده و ذخیره شده‌اند. در صورتی که آدرس حسابی که می‌خواهید لایو آن را ذخیره کنید به این ربات تلگرامی بدهید، این ربات لایو مورد نظر را برای شما ضبط و سپس ارسال می‌کند. اگر کمی قابلیت‌های این برنامه را با سایر برنامه‌های مخصوص دانلود از اینستاگرام مقایسه کنید، متوجه قابلیت‌های چشمگیر آن نسبت به سایر ابزارهای موجود می‌شوید.

دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر

برخی از کاربران در کنار استفاده از گوشی هوشمند، برای ورود به رسانه اجتماعی اینستاگرام از کامپیوتر خودشان هم استفاده می‌کنند. برای این دسته از کاربران هم راهکارهای خوبی برای دانلود پست، تصویر، ویدیو، IGTV و استوری وجود دارد که در ادامه به چند مورد از این راهکارها اشاره می‌کنیم:

۱٫ استفاده از افزونه Image Downloader

افزونه Image Downloader یکی از افزونه‌های خوبی است که شما می‌توانید بر روی مرورگر Chrome نصب کنید. شما با نصب این افزونه می‌توانید هر فایل تصویری را دانلود کنید. نحوه‌ استفاده از آن نیز بسیار آسان است و تنها کافی است به صفحه‌ افزونه Image Downloader مراجعه کنید و آن را بر روی مرورگر خود نصب و فعال کنید. سپس به هر صفحه‌ای وارد شوید و بر روی Image Downloader کلیک کنید، یک لیستی از تمام عکس‌ها و فیلم‌های در آن صفحه به شما نشان داده می‌شود که می‌توانید به دانلود هر کدام بپردازید. همچنین در این روش شما می‌توانید به دانلود فیلم‌های IGTV نیز بپردازید.

۲٫ استفاده از ربات تلگرامی ریگرام

همان‌طور که در بخش دانلود از اینستاگرام با استفاده از گوشی هوشمند عنوان کردیم یکی از بهترین راه‌ها برای دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام، ربات تلگرامی ریگرام است که خدمات مختلف ارائه می‌دهد و می‌توانید آن را روی تلگرام دسکتاپ خود فعال و از مزایای آن استفاده کنید. برای استفاده از این ربات، کافی است لینک پست خودتان را کپی کنید و برای این ربات ارسال نمایید.

۳٫ استفاده از سایت دانلودگرام یا DownloadGram

یکی دیگر از روش‌های دانلود پست در اینستاگرام، استفاده از سایت DownloadGram است. نحوه کار با آن نیز بسیار آسان است. کافی است لینک پست مورد نظر را کپی کنید و آن را در نوار جستجو که در تصویر زیر مشخص است، قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود پست برای شما ظاهر می‌شود و می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. شما حتی می‌توانید فیلم‌های IGTV را هم دانلود کنید.

۴٫ استفاده از سایت الو اینستاگرام (AloInstagram)

یکی دیگر از سایت‌های عالی برای دانلود تصویر و ویدیو از اینستاگرام در کامپیوتر، استفاده از AloInstagram است که طرفداران زیادی دارد. این سایت قابلیت‌های متعددی برای دانلود تصویر، ویدیو، IGTV و استوری دارد. البته با استفاده از این سایت کامل و بی‌نظیر می‌توانید تصاویر پروفایل حساب‌های مختلف را هم دانلود کنید. همچنین می‌توانید کپشن‌های مورد نظر خودتان را هم از این سایت بگیرید و کپی کنید.

این وب‌سایت مطالب بسیار خوبی در مورد خود اپلیکیشن اینستاگرام و مخاطبان آن دارد. در حال حاضر وب‌سایت الو اینستاگرام در کنار ربات تلگرام ریگرام یکی از بهترین ابزارها برای دانلود از اینستاگرام است. توجه داشته باشید که که ابزارها و سایت‌هایی که برای دانلود از اینستاگرام در کامپیوتر معرفی شد، هیچ‌یک منحصر به کامپیوتر نیست و در صورتی که گوشی اندروید یا آیفون دارید هم می‌توانید از این وب‌سایت‌ها برای دانلود محتوای مورد نظر خودتان از اینستاگرام استفاده کنید.

۵٫ استفاده از سایت instaoffline

یکی دیگر از روش‌های خیلی عالی و راحت برای دانلود از اینستاگرام، سایت instaoffline است. برای استفاده از این سایت فقط کافی است پس از ورود لینک پست مورد نظر خود را کپی کرده و آن را در نوار جستجو قرار دهید. سپس به صورت خودکار لینک دانلود پست برای شما ظاهر می‌شود که با کمک آن می‌توانید فایل مورد نظر را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.