افزونه های وردپرس برای ارسال خودکار پست از سایت به اینستاگرام‎

شاید شما مدیر یک وب سایت باشید که برای وب سایت خود پیج اینستاگرام ایجاد نموده اید. لازم است تا شما هر پستی که در وب سایت خود منتشر می کنید را در پیج اینستاگرامی خود هم به اشتراک بگذارید. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی ایت که کاربران و طرفداران بسیاری دارد، شما برای اینکه بتوانید در میان سایر رقبای خود دیده شوید نیاز دارید تا یک پیج فعال و پویا داشته باشید که دائماً به روز می شود و مطالب تازه با کاربران به اشتراک می گذارد.

ممکن است شما به عنوان مدیر یک وب سایت و یا حتی یک نویسنده، زمان لازم برای این را نداشته باشید که مطالب سایت را در اینستاگرام هم به اشتراک بگذارید. در این شرایط حساس باز هم وردپرس با افزونه هایش به کمک شما می آید.  استفاده از افزونه های مربوطه، سبب می شود تا مطالب وب سایت به سرعت و به صورت آنی، به پیج اینتاگرام منتقل شوند.

با توجه به اهمیت این موضوع، امروز تصمیم داریم تا تعدادی از بهترین افزونه های وردپرسی برای ارسال خودکار پست از سایت به اینستاگرام‎ را به شما عزیزان معرفی نماییم. پس اگر به مدیریت زمان و افزایش مشتریان خود علاقه مند هستید، خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین افزونه های ارسال خودکار پست از سایت به اینستاگرام‎

افزونه Blog2Social

Blog2Social یکی از بهترین افزونه های وردپرس برای ارسال خودکار مطالب به شبکه های اجتماعی است. این افزونه به صورت رایگان در مخزن وردپرس موجود است اما برای اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی به صورت خودکار باید نسخه Pro افزونه را خریداری کنید.

با افزونه Blog2Social می توانید به شبکه های اجتماعی مختلف مانند توییتر، لینکدین، پینترست، فیسبوک، اینستاگرام و حتی شبکه های اجتماعی غیرمتداول مانند Medium و بسیاری موارد دیگر متصل شود.

افزونه Blog2Social این امکان را به شما می دهد که هر پستی را مطابق با ویژگی های شبکه اجتماعی که می خواهید پست را در آن انتشار دهید، تولید کنید و در زمان مشخصی که برای آن شبکه مناسب است، انتشار داده و حتی به صورت خودکار انتشار آن را تکرار کنید. سپس میزان موفقیت پست های خودکار را در هر شبکه بررسی کنید.

افزونه NextScripts

NextScripts یک افزونه رایگان ارسال خودکار مطالب وردپرس به شکبه های اجتماعی است که با شبکه های اجتماعی بسیار زیادی ادغام شده است. این افزونه امکان اشتراک گذاری مطالب قدیمی و جدید را با انتشار مجدد آنها در کانال ها می دهد. همچنین کامنت ها و منشن ها را از شبکه های اجتماعی به بخش دیدگاه های وردپرس به صورت خودکار ایمپورت می کند.

شما می توانید مشخص کنید که می خواهید چه مطلبی را منتشر کرده و چه زمان آن را انتشار دهید. این گزینه ها را با چند کلیک تنظیم کرده و باقی کار را به افزونه NextScripts بسپارید. این افزونه باقی کارها را برای شما انجام می دهد. اگر روز یا ساعت خاصی را برای انتشار در نظر دارید می توانید انتشار پست های خود را زمان بندی کنید.

افزونه CoSchedule

افزونه CoSchedule یکی دیگر از افزونه های رایگان وردپرس برای اشتراک گذاری و ارسال خودکار مطالب وردپرس به شبکه های اجتماعی است. این افزونه به شما کمک می کند نوشته های وبلاگ خود را با پیام های شبکه های اجتماعی همزمان کنید.

افزونه CoSchedule تقویمی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بهترین روزها و ساعت ها را برای زمان بندی پست ها و اشتراک گذاری آنها انتخاب کنید. این تقویم را می توان از طریق گزینه های کدگذاری رنگ و کشیدن و رها کردن به راحتی تنظیم کرد.

CoSchedule با شبکه های اجتماعی متنوعی شامل توییتر، لینکدین،Google+، Buffer Tumblr، فیسبوک، اینستاگرام و پینترست کار می کند و می توانید پست های خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذارید. همچنین امکان دسترسی به گزارش های دقیق آنالیتیکس همه شبکه های اجتماعی منتخب شما را می دهد.

افزونه Jetpack

Jetpack پلتفرمی را برای به اشتراک گذاری پست ها در شبکه های اجتماعی مختلف به صورت خودکار ارائه می دهد. همچنین در نسخه Pro این افزونه یک ویژگی تنظیم فاصله زمانی برای انتشار پست های قدیمی وجود دارد.

افزونه Revive Old Posts

Revive Old Posts مطالب قدیمی و جدید شما را به صورت خودکار در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارد و از بهترین افزونه های ارسال خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی است. وقتی برای اولین بار این افزونه را نصب می کنید باید یکبار آن را تنظیم کنید از آن به بعد افزونه تمام کارها را برای شما انجام می دهد.

Revive Old Posts به شما امکان سفارشی سازی فاصله زمانی بین انتشار پست ها، تعداد پست هایی که باید روزانه به اشتراک گذاشته شود، تعداد دفعاتی که یک پست می تواند مجدداً به اشتراک گذاشته شود، فرمت پست ها و بسیاری موارد دیگر را می دهد.

همچنین می توانید زمان بندی سفارشی ایجاد کرده و ترافیک ایجاد شده توسط این افزونه را در گوگل آنالیتیکس ردیابی کنید.

نسخه رایگان افزونه Revive Old Posts در مخزن وردپرس موجود است اما برای دسترسی به تمام ویژگی های ذکر شده باید نسخه Pro افزونه را خریداری کنید.

افزونه WordPress to Buffer

WordPress to Buffer یک افزونه وردپرس است که نوشته ها، برگه ها و یا انواع پست های سفارشی را به صورت خودکار به اکانت بافر (buffer.com) شما برای انتشار زمان بندی شده در Facebook ، Twitter و LinkedIn ارسال می کند.

این افزونه هم به صورت رایگان و هم پرمیوم ارائه شده است. نسخه Pro افزونه قابلیت های بیشتری شامل موارد زیر را ارائه می دهد:

  • پشتیبانی از اینستاگرام و پینترست
  • پیام های وضعیت چندگانه و قابل تنظیم
  • گزینه های جداگانه برای هر شبکه اجتماعی
  • برچسب های وضعیت پویا
  • پشتیبانی شورت کد
  • وضعیت های زمان بندی شده
  • کنترل کامل تصویر
  • انتشار شرطی
  • بازنویسی تنظیمات برای هر پست
  • ارسال مجدد نوشته های قدیمی
  • انتشار دسته جمعی پست های قدیمی
  • پشتیبانی افزونه WordPress to Buffer از افزونه تقویم رویدادها
  • پشتیبانی WooCommerce
  • تنظیمات ارسال برای هر پست
  • و بسیاری ویژگی های دیگر

افزونه Nelio Content

افزونه Nelio Content یکی از افزونه های رایگان ارسال خودکار مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی است که یک تقویم کامل همراه با ویژگی های زمان بندی و ارسال خودکار پست ها را ارائه می دهد. این افزونه به شما امکان مشاهده تمام پست های زمان بندی شده را به صورت یکجا می دهد.

افزونه Nelio Content یک دستیار محتوای مجازی دارد که استراتژی های بازاریابی محتوا مانند برچسب گذاری مناسب پست ها و لینک دادن بین مقالات در وبلاگ را به شما پیشنهاد می دهد. این افزونه با فیسبوک، توییتر، لینکدین، Google+ و بسیاری شبکه های دیگر ادغام شده است.

افزونه Microblog Poster

Microblog Poster به شما امکان اشتراک گذاری خودکار نوشته های جدید وبلاگ در شبکه های اجتماعی را می دهد و پست های قدیمی را مجدداً به اشتراک می گذارد. اگر در یک شبکه اجتماعی اکانت های زیادی داشته باشید، در همه آنها می توانید پست های خود را منتشر کنید. همچنین می توانید پست ها را براساس دسته ها فیلتر کرده و فرآیند ارسال خودکار پست ها را مونیتور کنید.