ایده تولید محتوا برای پیج ناخن‎

اینستاگرام یکی از فضاهای اجتماعی بسیار محبوب و پرطرفدار بین ایرانیان و تمام جهانیان است. حضور و توسعه اینستاگرام در ایران سبب شد تا بسیاری از کسب و کارها جلوه ای دیگر به خود بگیرند و خیلی از کسب و کارهای جدید و حتی خانگی هم ایجاد شوند و به سرعت توسعه یابند.

شما هر نیازی که داشته باشید می توانید به راحتی و تنها با یک سرچ ساده در اینستاگرام، با انبوه بسیار متفاوت و به روزی از اطلاعات و کسب و کارها، در رابطه با موضوع مورد میاز خود دست یابید.

یکی از این پیج هایی که با حضور اینستاگرام فعالیتشان گسترش بیشتری یافت و رنگ و بویی دیگر به خود گرفت، پیج های مرتبط با آرایشگری و پیج های ناخن کاری بود.همانطور که می دانید، مهمترین مسئله ای که در رابطه با پیج های این چنینی مطرح است، تولید محتوا است و یکی از مهمترین مسائلی که برای تولید محتوا لازم است، داشتن ایده های ناب و به روز و منحصر به فرد است.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا همراه با ایده هایی برای تولید محتوا برای پیج های ناخن کاری در خدمت شما باشیم. اگر شما هم یک ناخن کار هستید و پیجی در اینستاگرام دارید و یا به تازگی می خواهید به این کار مشغول شوید. همراه ما باشید.

ایده های ناب برای تولید محتوا

کیفیت کارهای آرایشی با دیدن مشخص می‌شود، بنابراین برای تبلیغات ناخن باید از اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگری که بر مبنای تصویر کار می‌کنند و بستری مناسب برای تبلیغات هستند به خوبی استفاده کنید. در این روش شما باید محتواهایی با کیفیت از نمونه کارهای خود بسازید و به اشتراک بگذارید. البته بسیار مهم است که چگونه این کار را انجام می‌دهید و از چه ترفندهایی برای کنجکاو کردن مخاطب انجام می‌دهید. بنابراین ایده برای پیج ناخن و تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام، خود شامل چندین نکته است.

نمونه کارهایی که از انجام کار روی ناخن مشتری‌های فعلی دارید را به اشتراک بگذارید.

در این روش شما از عکس برای تبلیغ کاشت ناخن خود استفاده کنید. از مراحل کار خود و نتیجه آن روی یکی از مشتری‌ها عکس و ویدیو تهیه می‌کنید و آن را به صورت تایم‌ لپس(time lapse) در صفحات مجازی خود به اشتراک می‌گذارید. به این ترتیب پس از مدتی، نمونه‌های بسیاری دارید. شما می‌توانید این پست‌ها را با هشتگ کاشت ناخن دسته بندی کنید تا نه تنها پیدا کردن آن‌ها برای مخاطبان راحت‌تر باشد، بلکه افرادی که شما را نمی‌شناسند نیز در دسته مشتری‌های بالقوه قرار بگیرند.

پست‌های آموزشی آپلود کنید.

درست است که شما به دنبال جذب مشتری برای کاشت ناخن (تبلیغ برای کاشت ناخن) هستید و آموزش برای این افراد کارایی ندارد، اما خوب است بدانید که آموزش وجهه‌ای برای شما ایجاد می‌کند که به جذب مشتری می‌انجامد. وقتی شما چنین کاری انجام دهید، درواقع دارید می‌گویید که در کار خود خبره هستید. چرا که حضور در مقام مربی و آموزگار نیازمند خبرگی است. بنابراین این احساس را در مخاطب ایجاد می‌کنید که کار شما حرفه‌ای است.

از مشتری‌های‌تان بخواهید درمورد شما نظر بدهند.

یکی از روش‌های تأثیرگذار در تبلیغات، این است که افراد دیگری خارج از مجموعه شما درمورد شما نظرات مثبتی داشته باشند. بنابراین از مشتری‌های خود خواهش کنید تا درصورت راضی بودن از کار شما، در قالب یک استوری نتیجه کار را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و شما را روی عکس تگ کنند. حتماً برای خود شما هم پیش آمده که توصیه خواهر یا دوست‌تان را بر تبلیغاتی که گذری می‌بینید، مقدم بدانید.

نشان دهید که در کار خود خلاق هستید.

برای جذب مشتری کاشت ناخن اگر بتوانید نشان دهید که طرح‌هایی جدید و خلاقانه دارید، به موفقیت نزدیک‌تر خواهید شد. احتمالاً افرادی که به شما مراجعه می‌کنند از سایت‌های تبلیغ ناخن و ناخن‌کاران خارجی نمونه‌هایی به شما نشان خواهند داد و می‌خواهند که مثل آن‌ها کار کنید. حال اگر بتوانید در حیطه سلیقه آن‌ها، طرح خود را ارائه دهید که هم جدید است و هم غیرتکراری، حتماً به یکی از مجموعه‌هایی تبدیل خواهید شد که در یادها می‌ماند.

روزهایی را برای بازدید قرار دهید.

در سال چند جلسه برای عموم بازدید حضوری بگذارید. به عنوان فعال حوزه زیبایی بهتر از هرکسی می‌دانید که آرایشگاه‌ها برای نمونه کارهای خود مانند آرایش عروس، چنین کاری می‌کنند. برای تبلیغات کاشت ناخن نیز این کار ممکن است. به این ترتیب که شما روزی را مشخص می‌کنید و برای چند مشتری وقت می‌گذارید، سپس این امکان را برای ظرفیتی محدود قائل می‌شوید که برای بازدید به سالن شما بیایند. اگر بتوانید برای افراد حاضر تخفیفی در نظر بگیرید نیز محرکی جهت جذب مشتری کاشت ناخن خواهد بود.

از لایو(live) اینستاگرام استفاده کنید.

امکاناتی که اینستاگرام در اختیار شما می‌گذارد، بسیار کاربردی هستند. یکی از این امکانات، پخش زنده است. به راحتی این امکان وجود دارد که هزاران نفر را به عنوان بیننده کار خود داشته باشید. حتی می‌توانید با انجام قرعه‌کشی از بین حاضران در لایو، درصدی تخفیف برای یک جلسه کاشت یا ترمیم ناخن در نظر بگیرید.

هشتگ‌گذاری مناسب و کاربردی

هشتگ‌ها این امکان را به شما می‌دهند که در جوامع بزرگتری دیده شوید. بنابراین اگر به دنبال جذب مشتری کاشت ناخن هستید، از هشتگ‌های کاشت ناخن، مانیکور، طراحی ناخن و چنین عبارات مرتبطی استفاده کنید.

با رضایت مشتری از چهره او استفاده کنید.

جذب مشتری کاشت ناخن یا هر کار دیگری زمانی میسر است که مردم او را ببینند. بنابراین بعد از اتمام هر کار، از مشتری بخواهید در یک عکس یا فیلم حاضر شود و شما آن را پست کنید. این مورد را برای هر کار دیگری نیز به یاد داشته باشید که به اشتراک‌گذاری کارهای روزانه برای مخاطب جالب است و در او حس اعتماد ایجاد می‌کند، بنابراین اگر در بین استوری‌های روزانه مشتری‌های خود را نشان دهید و برخی از آن‌ها در حوزه ناخن خدمات گرفته باشند درواقع با یک تیر دو نشان زده‌اید. یکی تبلیغ کاشت ناخن در اینستاگرام و دیگری فعالیت‌های روزانه.

به مشتری اطمینان دهید.

کاشت ناخن یکی از آن کارهایی است که مواد اولیه در آن نقش مهمی دارند. بنابراین هربار که خرید جدیدی برای سالن انجام می‌دهید، پستی منتشر کنید که در آن مواد کار را معرفی کرده‌اید و به این ترتیب بهداشتی بودن و کیفیت کار خود را نشان دهید.

زمان انتشار پست و استوری را به درستی انتخاب کنید.

این مورد فقط محدود به راهکارهای جذب مشتری آرایشگاه و تبلیغ ناخن نیست. در هر کسب و کاری مهم است که بدانید در چه ساعتی باید محتوای خود را به اشتراک بگذارید. مشتریان کاشت ناخن بانوان هستند، شما باید مخاطبان خود را به دو گروه شاغل و خانه‌دار تقسیم کنید به این ترتیب در ساعات مختلفی در روز، وقت مناسب اشتراک محتوا است.