تولید محتوا برای پیج کیک پزی

اینستاگرام یکی از فضاهای مجازی است که به جرئت می توان گفت فواید بیشماری برای بسیاری از افراد داشته و دارد. اینکه کسب و کارهای جدید ایجاد نموده است و به توسعه و پیشرفت بسیاری از کسب و کارها کمک نموده است، هیچ چیز غیر قابل باوری ندارد.

یک خانم هنرمند خانه دار را تصور کنید که در پخت کیک و شیرینی مهارت های بسیاری دارد و می تواند کیک هایی بپزد که هم زیبا هستند و هم خوشمزه، این خانم هنرمند اگر به فکر راه اندازی یک قنادی و یا شیرینی پزی خانگی بیفتد مسلما با محاسبه های هزینه های آن سرگیجه می گیرد و دست از تلاش برمی دارد و تنها به پختن کیک برای خانواده خود اکتفا میکند.

اما حالا با وجود اینستاگرام این بانوی هنرمند، یک پیج برای کیک های خود راه اندازی می کند و تنها با معرفی دستور پخت و یا نشان دادن کیک های آماده، می تواند مشتریان بسیاری برای خود جذب نماید. کیک های خانگی چون هم بهداشتی تر هستند و هم با مواد اولیه سالم پخت می شوند، طرفداران بسیاری دارند پس کاملا بدیهی است که پیج این خانم به سرعت مورد استقبال و بازدید قرار می گیرد و می تواند سفارش کیک و شیرینی را از نقاط مختلف شهر خود و یا حتی از شهرهای دیگر دریافت کند. چه کاری بهتر از این؟ هم لذت می برد و هم درآمد کسب می کند.

اما برای پیشرفت یک پیج کیک پزی و جذب فالور بیشتر لازم است تا ایده های جذابی هم داشت و محتواهایی جالب تولید کرد. اما چگونه؟ با ما همراه باشید تا بهترین و جدیدترین ایده های پیج های کیک پزی را بخوانیم.

برنامه ریزی برای پست‌های محتوا در زمینه کیک در اینستاگرام

لزوما نباید دقیقا پس از دیزاین کیک از آن عکس گرفت و در اینستاگرام منتشر کرد. لازم است تا تقویم محتوایی داشته باشید. هر پست را در زمان مشخص خودش منتشر کنید. اینفلوئنسرها و کسب‌وکارهای موفق در اینستاگرام بلافاصله پست نمی‌گذارند و پست‌های آن‌ها زودتر از موعد برنامه‌ریزی شده‌اند تا بتوانند به جذاب‌ترین و زیباترین حالت پست‌های خود را به افراد برسانند. برنامه ریزی فید (Feed) برای چند پست قبل از زمان موردنظر برای انتشار بسیار مهم است و این مسئله به شما این امکان را می‌دهد تا یک فید جذاب بسازید که خدمات و محصول شما را در مثبت‌ترین و جذاب‌ترین حالت قرار می‌دهد و باعث می‌شود کاربران جدید، فید شما را دنبال کنند.

همچنین، برنامه‌ریزی و تولید تقویم محتوایی خود نیز استرس پست‌گذاری را از بین می‌برد؛ زیرا زمانی که وقت انتشار پست می‌رسد، همیشه محتوای خود را به صورت آماده دارید و می‌توانید آن را به راحتی منتشر کنید. از این رو، یکی از مهم ترین موارد در تولید محتوا برای پیج کیک، داشتن تقویم محتوایی است.

ارائه ارزش در پیج کیک در اینستاگرام

اغلب اوقات برای پخت کیک، ما اینستاگرام را راهی برای بدست آوردن تجربه یا آموزش در زمینه کیک می‌بینیم. ما یک صفحه راه‌اندازی می‌کنیم؛ زیرا می‌خواهیم محبوبیت به دست آوریم، اعتبار کسب کنیم، سود به دست آوریم، فرصت به دست آوریم، تأیید یا ارتباطات به دست آوریم؛ موضوع اینجاست کسانی که اینگونه به اینستا نگاه می‌کنند، اغلب پس از هر زمان معین ناامید می‌شوند. ببینید چگونه می‌توانید در اینستاگرام ارزش بدهید، سرگرمی ایجاد کنید، زیبایی بسازید، الهام ببخشید، ایده بدهید و امکانات ارائه کنید.

این‌کار سبب می‌شود تا مخاطبان شما بیش از پیش صفحه شما را سودمند ببینند و اعتماد بیشتری به شما داشته باشند. البته در زمینه تولید محتوا برای پیج کیک، می‌توانید خود را به جای مخاطب بگذارید تا ببینید از نظر شما چه مواردی بیشترین لایک و کامنت را می‌توانند دریافت کنند.

عکس‌های کیک همیشه محتوای جذابی ایجاد می‌کنند. اما وقتی این تصاویر با محتوای جذاب همراه شود، جذابیت کلی افزایش می‌یابد؛ اما چگونه می‌توان محتوای جذاب در مورد کیک در شبکه های اجتماعی نوشت؟

ایجاد طراحی و دیزاین مناسب برای محتوا

قبل از پرداختن به ریزه‌کاری نوشتن، به یک طراحی ویژه نیاز دارید. یک حساب رسانه اجتماعی ایجاد کنید که فضای سرگرم کننده مرتبط با کیک ها را به تصویر می‌کشد. همچنین، نام برند را به گونه‌ای انتخاب کنید که محصول شما را نشان دهد. صفحه شما باید حال و هوای نشاط آوری داشته باشد و رنگ ها نقش مهمی در این امر ایفا می‌کنند. بنابراین، مسائل را خیلی رسمی نکنید. همینطور لازم است تا طراحی عامه پسند بوده و قابلیت جذب مخاطبان از طیف‌های مختلف را داشته باشد.

داشتن تعامل با کاربران در تولید محتوا برای پیج کیک

با روشی که الگوریتم اینستاگرام در حال حاضر کار می‌کند، یکی از مهم‌ترین ارکان برای پیشرفت صفحه، داشتن تعامل مناسب با کاربران و نظرخواهی از آن‌ها است. از این رو، لازم است تا به جای نگرانی در مورد فالوورها، به نوع تعامل و میزان تعاملی که با کاربران دارید، بپردازید تا بتوانید با حفظ کاربران فعلی، مخاطبان جدیدی را به صفحه خود اضافه کنید.

هنگامی که نرخ تعامل را بالاتر می‌برید، نتیجه آن رشد تدریجی فالوورها، تبدیل شدن فالوورها به طرفداران وفادار و افزایش آمادگی برای خرید محصول شما است. این مورد در زمینه تولید محتوا برای پیج کیک از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که به سبب آن می‌توانید محصولات خود را به مشتریان معرفی و به فروش برسانید.

ساخت محتوای مرتبط با کیک برای جذب مخاطب منحصر به فرد یک چالش بزرگ است. در ابتدا، برای ایجاد ایده‌های رسانه‌های اجتماعی که با دنبال‌کنندگان تازه‌یافته طنین‌انداز می‌شود، مبارزه خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از افراد در ایجاد ایده از ابتدا مهارت ندارند. اگر با ایده پردازی محتوا برای صفحه کیک خود مشکل دارید، پس بهتر است با مخاطبان ارتباط برقرار کنید، نظرسنجی ارسال کنید و از آنها در مورد علایقشان بپرسید. می‌توانید برای یافتن موضوعات مرسوم، سایر تولیدکنندگان محتوا را در موضوع خود، دنبال کنید.

از طرف دیگر، از جستجوهای Google برای تولید محتوا برای پیج کیک کمک بگیرید. روی داغ ترین موضوعات کیک تمرکز کنید و کلمات کلیدی جستجوی محبوب را شناسایی نمایید. این موضوعات پرطرفدار به شما کمک می‌کند تا استراتژی نوشتن محتوا را شروع کرده و ترتیب دهید.

لزوم استفاده از محتوای تصویری در زمینه کیک در اینستاگرام

اگر می‌خواهید در کسب و کار کیک‌پزی و یا آموزش نکات مربوط به کیک به موفقیت برسید، به محتوا نیاز دارید که یکی از بهترین انواع محتوا، محتوای تصویری می‌باشد که می‌تواند به مطلوبترین شکل، مفاهیم را به مخاطبان برساند. بنابراین، صفحه شما تنها در صورتی می‌تواند برجسته شود که محتوای بصری مناسبی داشته باشید. تصاویر و آموزش های ویدیویی به جذابیت صفحه شما می‌افزایند؛ زیرا به کاربران کمک می‌کنند تا محتوای شما را ملموستر ببینند. همچنین، به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند ارتباط بیشتری با محصولات شما برقرار کنند.

ایده های فروش شیرینی در اینستاگرام

تخفیف های آخر هفته

شما میتوانید با دادن یک سری پیشنهادات ویژه در آخر هفته فروش چند برابری تجربه کنید.

یکی از دلایل آن اینست که خانواده ها معمولا در اخر هفته به مهمانی و دیدار یکدیگر میروند.

پس شما این فرصت را دارید که با دادن تخفیف های آخر هفته مشتریان خودتان را برای خرید کردن ترغیب کنید.

شیرینی های ویژه تولد

شما میتوانید با ساختن شیرینی هایی با طرح ویژه تولد کاری کنید که همیشه مشتریان برای تولد عزیزانشان به شما مراجعه کنند. در واقع آنها میخواهند فرد مورد نظرشان را به روش های ارزان و مناسب خوشحال کنند.

ممکن است برخی افراد با دیدن پست های اینستاگرام شما که در آن طرح های ویژه ی تولد را نمایش دادید هنگام تولد عزیزانشان به شما سفارش کیک تولد بدهند.

تبلیغات اینستاگرامی برای صفحه شیرینی و کیک

چون شما فقط میتوانید به محل سکونت خودتان سفارش بفرستید پس تبلیغات شما باید در پیج هایی باشد که فالوور های آن در شهر شما هستند.

مثلا اگر شما در شهر شیراز هستید باید پیج هایی در مورد شهر شیراز و و اخبار شیراز را پیدا کنید زیرا این پیج ها فالوور هاب شیرازی دارد و سپس به آن پیج ها تبلیغ خودتان را ارائه بدید.

در تبلیغاتتان سعی کنید عکس یا فیلک با کیفیت از محصولاتتان قرار بدید و ذکر کنید که به صورت پست درب منزلشان تحویل خواهید داد.

بسته بندی شیرینی خانگی برای فروش

شما میتوانید به سادگی در شهر خودتان بسته بندی های مناسب را پیدا کنید و سپس سفارشات را از طریق پیک به قیمت بسیار مناسب ارسال کنید.

در شهر های بزرگ نیز میتوانید با اسنپ باکس ارسال را انجام بدید.