پنج تکنیک برای افزایش بازدید در یوتیوب!

یوتیوب به عنوان یک شبکه بزرگ اشتراک گذاری ویدیو در جهان شناخته می شود. یوتیوب جزء وب سایت ها و اپلیکیشن های پرطرفدار در جهان است و از این رو کمتر کسی است که یوتیوب را نشناسد.

تمامی افراد می توانند با ساخت یک حساب کاربری در یوتیوب، ویدیو های خود را به اشتراک بگذارند و یک کانال یوتیوب را برای خود راه اندازی کنند.

راه اندازی کانال یوتیوب می تواند یک شیوه درآمدزایی نیز باشد. در برخی از کشورهای جهان، کسب درآمد از یوتیوب یک شغل محسوب می شود.

ازآنجایی که یوتیوب شبکه اجتماعی با تعداد بالایی از کاربران است، برای دیده شدن در این شبکه اجتماعی، باید با برخی از ترفندها آشنا بود، درباره آن تحقیق کرد و یاد گرفت. در میان کسانی که یوتیوبر هستند بازار رقابت بسیار داغ است و از این رو باید با برنامه‌ریزی و درایت عمل کرد.

امروز در ادامه این مطلب می خواهیم ۵ ترفند کاربردی و ساده را برای افزایش بازدید ویدیو های شما در کانال یوتیوب تان، معرفی کنیم تا در مدت زمان کمتری بازدیدهای ویدیو های شما افزایش پیدا کند.

عنوان مثل یک بمب صدا می کند!

عنوانی که برای ویدیو شما انتخاب می شود،  در واقع اولین ابزار تاثیرگذاری شما برروی مخاطب است. انتخاب یک عنوان مناسب و همچنین جنجالی سبب می شود تا مخاطبان بیشتری بر روی لینک ویدیو شما کلیک کنند و بخواهند تا ویدیو شما را تماشا کنند. تلاش کنیم تا از کلماتی مانند بهترین، داغ ترین، جدیدترین، سانسور شده، رازها و … استفاده کنیم. اینکار سبب می شود تا عنوان جذاب تر شود. استفاده از تاریخ سالی که در کنار عنوان قرار بگیرد سبب می شود تا تازه بودن محتوای ما بیشتر به چشم مخاطب بیاید.

کاور جذاب بسازید تا حرفه ای تر دیده شوید

مورد دوم که سبب می شود ویدیو شما بیشتر دیده شود انتخاب کاوری جذاب است که ویدیو شما را چشم نواز تر کند. در واقع پس از عنوان چیزی که سبب می‌شود ویدیو شما بیشتر دیده شود، کاور ویدیو است.

کاور ویدیو بیانگر میزان توجه تولید کننده آن است و کیفیت آن را به رخ می کشد.

هوشمندانه تگ کنید!

تکنیک سوم می تواند یکی دیگر از مواردی باشد که در بازدید ویدیوی شما نقش مهمی را ایفا کند. تگ زدن برای ویدیو، با انتخاب تک برای اینستاگرام و … کمی تفاوت دارد.

انتخاب تگ های مربوط به ویدیو های یوتیوب، باید کلمات کلیدی مربوط به ویدیوی خود را از میان سرچ های مرتبط که در یوتیوب وجود دارد انتخاب نمایید.

در واقع انتخاب تگ مناسب و پر جستجو باعث می شود که ویدیو شما بیشتر دیده شود.

لوگو و ویدئوی معرفی را فراموش نکنید

لوگو کوتاه ترین شیوه معرفی برند شما و یا کانال یوتیوب شما به کاربران است. ویدیو معرفی ابتدایی و انتهایی نیز سبب می شود تا کاربران بیشتر از اینکه موضوع اصلی ویدیوی شما را تماشا کنند، با شما و فعالیت تان آشنا شوند.

پس اگر می‌خواهید که عملکرد حرفه ای شما سبب افزایش بازدید شود، ویدیو معرفی و لوگوی اختصاصی داشته باشید.

پلی لیست بسازید و بیشتر دیده شوید

ساخت پلی لیست از موارد دیگری است که می‌تواند به شما در معرفی کانال یوتیوب تان کمک کند و در جستجوها بهتر دیده شوید. شما می توانید در پلی لیست های از پیش ایجاد شده ویدیو ی خود را آپلود کنید و یا یک پلی لیست تازه با عنوانی جذاب ایجاد کنید.

سخن آخر

تمامی موارد بیان شده، زیر مجموعه بازاریابی صحیح در یوتیوب است. شما می توانید در دوره های تخصصی آموزش بازاریابی در یوتیوب شرکت نمایید تا بتوانید با استفاده از راهکارهایی که می آموزید، به شکل حرفه‌ای کانال یوتیوب خود را مدیریت نمایید و تولید محتوا کنید. امیدواریم این مطلب از سایت ۲۰i برای شما عزیزانی که علاقمند به یوتیوب هستید مفید بوده باشد. در مطالب بعدی نیز با ما همراه باشید. شما چه تکنیک جدید دیگری را می دانید که سبب افزایش بازدید در یوتیوب می شود؟